Malinová "Babka" s bílou čokoládou

 Malinová babka nebo taky "swirl bread". Tohle těsto je stejné jako na předchozí Švestkové šneky  jen s obměnou náplně a způsobem tvarování 😊

Takže ingredience psát nebudu, jsou v odkazu víš .. Jen tedy místo švestek potřebujeme čerstvé nebo mražené maliny a tabulku bílé čokolády.


POSTUP

Vykynuté těsto rozválíme na lehce pomoučené ploše, nejlépe do oválu nebo "obdélníku". Já jsem použila maliny mražené, které jsem s třtinovým cukrem povařila, ve finále je to konzistenčně podobné džemu. Malinovou omáčkou (ne horkou, nechat trochu zchladnout) rozetřeme na těsto a posypeme nalámanou bílou čokoládou (jak velké kousky je na vás). Poté těsto srolujeme jako štrůdl, opatrně, je to dost křehké a potom podélně rozkrojíme ostrým nožem. Já rozkrojila na dva kusy, lze i na tři.. motáme jako cop a oba okraje zastrčíme zespodu. Hotový "cop" opatrně přendáme do formy na chlebíček (taková ta hranatá), který je vystlaný pečícím papírem. Ještě dobré potřít vejcem, ale já zapomněla a není třeba. Pekla jsem na 190°C cca 30 minut, ale je lepší se po 10 minutách dívat, dobou už si nejsem jistá, protože recept je z německé kuchařky a já si dobu i stupně pečení přizpůsobila sama.





Komentáře

Oblíbené příspěvky